29 Şubat 2012 Çarşamba

Karabük'te okullar tatil mi? Karabük'te okullar tatil 29 Şubat 2012

Karabük'da okullar tatil mi? ( Karabük Valiliği) Karabük'da okullar tatil.Karabük'da okullar tatil mi? ( Karabük Valiliği) Karabük'da okullar tatil oldu.Karabük'da okullar tatil mi? ( Karabük Valiliği) Karabük'da okullar tatil valilikten açıklama.Karabük'da okullar tatil mi? ( Karabük Valiliği) Karabük'da okullar tatil haberi.Karabük'da okullar tatil mi? ( Karabük Valiliği) Karabük'da okullar tatil açıklandı.Karabük'da okullar tatil mi? ( Karabük Valiliği) Karabük'da okullar tatil Karabük Valiliği son dakika haberi.

BURSA VE KÜTAHYA'DA EĞİTİME ARA VERİLDİ

Kar yağışı ve tipi nedeniyle Bursa'nın Harmancık ve Büyükorhan ile Kütahya'nın Simav ve Gediz ilçelerinde eğitime bir gün ara verildi.

Bursa'nın Harmancık ilçesinde ilköğretim okulları ve liseler, Büyükorhan'da ise ilköğretim okulları yoğun kar yağışı nedeniyle kaymakamlık kararıyla bugün tatil edildi.

Kar yağışının ilçe merkezlerinde 25 santimetreye ulaştığı, yüksek kesimlerde ise 60 santimetreyi bulduğu bildirildi. Bu ilçelere bağlı birçok köy ile de ulaşımını sağlanamadığı belirtildi.
Ankara'da okullar tatil mi? ( Ankara Valiliği) Ankara'da okullar tatil.Ankara'da okullar tatil mi? ( Ankara Valiliği) Ankara'da okullar tatil oldu.Ankara'da okullar tatil mi? ( Ankara Valiliği) Ankara'da okullar tatil valilikten açıklama.Ankara'da okullar tatil mi? ( Ankara Valiliği) Ankara'da okullar tatil haberi.Ankara'da okullar tatil mi? ( Ankara Valiliği) Ankara'da okullar tatil açıklandı.Ankara'da okullar tatil mi? ( Ankara Valiliği) Ankara'da okullar tatil Ankara Valiliği son dakika haberi.
Simav Kaymakamı Yüksel Ünal yaptığı açıklamada, dün akşam başlayan kar yağışı ve tipinin ilçede ulaşımı olumsuz etkilediğini söyledi. İlçe Hıfzıssıhha Kurulu toplantısında, olumsuz hava koşullarıyla ilgili alınacak önlemlerin görüşüldüğünü ifade eden Ünal, ilçe merkezi, belde ve köylerde okul öncesi eğitim kurumları, ilköğretim ve ortaöğretim okulları, özel eğitim kurumları ve yaygın eğitim kurumlarında eğitime bugün ara verildiğini kaydetti.

Gediz Kaymakamı İsmail Çorumlu ise ilçede ilk ve orta dereceli okullar ile yaygın eğitim kurumlarında eğitime bir gün ara verildiğini bildirdi.

Ankara'da okullar tatil mi? ( Ankara Valiliği) Ankara'da okullar tatil.Ankara'da okullar tatil mi? ( Ankara Valiliği) Ankara'da okullar tatil oldu.Ankara'da okullar tatil mi? ( Ankara Valiliği) Ankara'da okullar tatil valilikten açıklama.Ankara'da okullar tatil mi? ( Ankara Valiliği) Ankara'da okullar tatil haberi.Ankara'da okullar tatil mi? ( Ankara Valiliği) Ankara'da okullar tatil açıklandı.Ankara'da okullar tatil mi? ( Ankara Valiliği) Ankara'da okullar tatil Ankara Valiliği son dakika haberi.

ZONGULDAK'TA OKULLAR TATİL EDİLDİ

Yoğun kar yağışı ve tipi sebebiyle Zonguldak il genelinde ilk ve orta dereceli okullar yarın (29.02.2012) tatil edildi.

KASTAMONU'DA OKULLAR TATİL EDİLDİ

Kastamonu'nun Doğanyurt ilçesinde ise taşımalı eğitim yapılan okullarda eğitime haftasonuna kadar ara verildi.

ANKARA'DA OKULLAR TATİL EDİLDİ

Ankara'nın Kızılcahamam ve Çamlıdere ilçesindeki taşımalı eğitim yapan okullar ile Çankırı'nın Çerkeş ve Orta ilçeleri, Karabak'ün Eflani, Kütahya'nın Pazarlar ve Domaniç, Kastamonu'nun Küre ve Konya'nın Kadınhanı ilçelerindeki tüm ilkögretim ve orta öğretim okulları yarın tatil edildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

* Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmamaktadır *

RSS FarFaraa Haber | Son Dakika Haberleri

Gezi Parkı İzle - Soma Felaketi İzle - Otel Pansiyon Fiyatları 2015/2016 - Canlı TV Radyo İzle - Süper Lig 2015/2016 Sezonu - Kurtlar Vadisi Pusu 2015/2016 Sezonu - SGK Hizmet Dökümü - Facebook Türkçe Haberler - İhtiyaç Kredisi Hesaplama 2015/2016 - Gazete Manşetleri Oku